Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J23a71r65a 45R15a85n21k

5. 3. 2013 1:03

Strihejte i za mne, prosimR^R^R^

1 0
možnosti

Skinhed ? Alexandrovec  to je !;-D

4 2
možnosti
Foto

Vždyť Alexandrovci jsou taky sinheadi. :-) Ruští politruci, to je jen jedna odnož skinheadů. Taky mozek vypnutý a uráááááá. :-)

2 0
možnosti
Foto

Já vlastně s vámi i celkem souhlasím, jen se mi zdá, že na někdejšího předsedu Mensy tam máte redundantní počet smajlíků. Radost vás zřejmě cele opanovala.

2 1
možnosti
Foto

Nééé, já jsem takovej slabomyslnej, a usmívám se pořád. :-) Usmíval jsem se i uprostřed Klausova volebního období. :-) Politika by člověku neměla znechutit život. Já myslím, že je nanejvýš nutné občas IQ vypnout a brát život zlehka.

Dřív mě Klaus rozčiloval, od amestie je mi už celkem fuk, protože je nula. Ostatně i tenhle Klausometr jsem udělal před amnestií. Jen jsem na něj zapomněl. A teď mi bylo líto ho nepoužít. :-)

2 3
možnosti

P60a98v33e62l 81V89é22b68r

4. 3. 2013 18:31

Kóóópnout si do Klause, je to beztresznéééé...

Všiml jsem si jedné věci: Nenávist ke Klausovi je nepřímo úměrná IQ.

11 7
možnosti
Foto

Je to jemná ironie. On nám zlikvidoval republiku, tak zato je jemně ironická legrácka taková jemnost, že si na ni opravdu nikdo nemůže stěžovat ani omylem.

2 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS