Diskuse

Kde si můžeme přečíst svůj osud

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Četl jsem oba vaše poslední blogy , tento i ten o bohu, a mám zásadní připomínku. Neustále si berete do úst slovo "absolutní". Bohužel ho používáte jak se vám hodí do krámu. Při vašem vysokém IQ bych doporučil se zamslet nad jednou drobností a to tou, že pokud je v celém systému kdekoliv přítomno něco opravdu absolutního, pak to musí být jakousi typickou vlastností která se "táhne" celým systémem,a to vy zpochybňujete, což si myslím i já. Já ale z toho vyvozuji, na rozdíl od vás, jediné a to, že pak o systému nelze říci vůbec nic absolutního, tedy ani to jestli je předurčený (deterministický) a to v libovolném rozsahu (tedy třeba jen v jednom centimetru čtverečním , nebo jakkoliv dokazovat cokoliv. Argument že NĚCO přece je, je silný a mně vede k závěru, že kategorie jako oddělené části celku, absolutno... jsou silně zjednodušené a pouze modelové. Realita dokazující svou existenci, ať už jakoukoliv, musí být založena (už raději nepoužívám slovo "složena z") na něčem, o čem nevíme ani ŤUK.

0 0
možnosti