Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J19a35r35o36s60l93a59v 61M20e46j34d17r 8887224140856

Jsem zmaten, pod článkem o smrti žen v sauně byla reklama na finskou saunu a luxusní dveřní kování (v sauně vypadla klika). Umělá inteligence vyhledá klíčová slova (sauna, klika..) a začne úřadovat, zde opravdu drsně.

Pod článkem o vyhlídkách našich prezidentských kandidátů se objevila reklama - Hovězí uši pro vaše psy. Tož nevím....;-D

+2/0
doporučit
19.4.2017 10:33

L32u61m93í53r 76H12u34b24n24í32k 6441313743481

Takhle nějak vzniká umělá inteligence:

Manželka posílá programátora na nákup: "Kup dvě klobásy a kdyby měli vajíčka, tak jich vezmi deset". Programátor šel do obchodu a protože vajíčka měli, přinesl deset klobás.

+1/0
doporučit
20.4.2017 10:56

J61i52r81k87a 60B40r74u15n62n76e95r 4958542799577

Tahle umělá inteligence blbá rozhodně je, ale sama za to nemůže. Nestačila by jednoduchá zpětná vazba např, "koupil jsem", nebo, "nemám již zájem"?

+1/0
doporučit
19.4.2017 23:28

L79u63m33í37r 10H24u21b29n40í59k 6161113213211

Je to prosté. Blbost se programuje snáze než inteligence - mně to stále nabízí sprchový kout, který jsem pořídil před půl rokem. Tak nevím, koupit ještě jeden?

+1/0
doporučit
19.4.2017 10:41

P38e59t38r 86M70u83n80z35a10r 1605721209266

Nj, asi je ta umělá inteligence naladěná na mě. Já když něco kupuju tak to půl roku na netu študuju a probírám tam a zpět a ne abych to hned koupil.

+1/0
doporučit
19.4.2017 10:19

J97a26n 56H79r57u53b65e44š 7684203922735

Pane Fikáčku, od Vás bych tedy čekal vyšší duševní výkon. Žádný takový program neumí poznat, že jste si už ten papiňák koupil - prostě Vás bude podobnými informacemi zásobovat tak dlouho, dokud z četnosti dalších Vámi zadaných dotazů nevyplyne, že máte nyní zájem o jiný druh zboží. Stejně tak není chybou programu, že sauny a kliky vyhodnotí jako zboží související s obsahem článku. To REDAKCE se má postarat o to, aby u článků s citlivým obsahem nebyla použita kontextová reklama. To je chyba lidského faktoru a ne programu. Že nám ta reklama leze krkem, na tom se určitě shodneme. Ale argumentovat byste měl správně, tohle jste odfláknul.

0/−2
doporučit
19.4.2017 11:02



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.