Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J86a79r14o59s26l56a13v 13M29e93j39d37r 8387154600526

Jsem zmaten, pod článkem o smrti žen v sauně byla reklama na finskou saunu a luxusní dveřní kování (v sauně vypadla klika). Umělá inteligence vyhledá klíčová slova (sauna, klika..) a začne úřadovat, zde opravdu drsně.

Pod článkem o vyhlídkách našich prezidentských kandidátů se objevila reklama - Hovězí uši pro vaše psy. Tož nevím....;-D

+2/0
doporučit
19.4.2017 10:33

L96u23m70í49r 43H34u39b17n94í42k 6581753133801

Takhle nějak vzniká umělá inteligence:

Manželka posílá programátora na nákup: "Kup dvě klobásy a kdyby měli vajíčka, tak jich vezmi deset". Programátor šel do obchodu a protože vajíčka měli, přinesl deset klobás.

+1/0
doporučit
20.4.2017 10:56

J67i46r73k77a 44B97r56u52n66n83e65r 4148142489197

Tahle umělá inteligence blbá rozhodně je, ale sama za to nemůže. Nestačila by jednoduchá zpětná vazba např, "koupil jsem", nebo, "nemám již zájem"?

+1/0
doporučit
19.4.2017 23:28

L25u32m91í18r 75H73u88b37n41í37k 6791843713101

Je to prosté. Blbost se programuje snáze než inteligence - mně to stále nabízí sprchový kout, který jsem pořídil před půl rokem. Tak nevím, koupit ještě jeden?

+1/0
doporučit
19.4.2017 10:41

P49e53t32r 45M81u30n61z92a40r 1585181849236

Nj, asi je ta umělá inteligence naladěná na mě. Já když něco kupuju tak to půl roku na netu študuju a probírám tam a zpět a ne abych to hned koupil.

+1/0
doporučit
19.4.2017 10:19

J56a66n 45H94r24u23b83e12š 7334813122235

Pane Fikáčku, od Vás bych tedy čekal vyšší duševní výkon. Žádný takový program neumí poznat, že jste si už ten papiňák koupil - prostě Vás bude podobnými informacemi zásobovat tak dlouho, dokud z četnosti dalších Vámi zadaných dotazů nevyplyne, že máte nyní zájem o jiný druh zboží. Stejně tak není chybou programu, že sauny a kliky vyhodnotí jako zboží související s obsahem článku. To REDAKCE se má postarat o to, aby u článků s citlivým obsahem nebyla použita kontextová reklama. To je chyba lidského faktoru a ne programu. Že nám ta reklama leze krkem, na tom se určitě shodneme. Ale argumentovat byste měl správně, tohle jste odfláknul.

0/−2
doporučit
19.4.2017 11:02



BLOGER ROKU 2016 - FINÁLE

Petice

Podpořte svého favorita v anketě Bloger roku 2016 a vyhrajte!!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.