Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HV

Remarketing nemá s AI absolutně nic společného.

0 0
možnosti
LH

Takhle nějak vzniká umělá inteligence:

Manželka posílá programátora na nákup: "Kup dvě klobásy a kdyby měli vajíčka, tak jich vezmi deset". Programátor šel do obchodu a protože vajíčka měli, přinesl deset klobás.

1 0
možnosti
JB

Tahle umělá inteligence blbá rozhodně je, ale sama za to nemůže. Nestačila by jednoduchá zpětná vazba např, "koupil jsem", nebo, "nemám již zájem"?

1 0
možnosti
RM

Z toho si nic nedělejte o mě Google ví, že mám rád japonskou hudbu a že jsem programátor. Takže mi s oblibou zobrazuje nabídky na práci v Japonsku :-).

0 0
možnosti
JH

J60a26n 26H88r68u12b39e64š

19. 4. 2017 11:02

Pane Fikáčku, od Vás bych tedy čekal vyšší duševní výkon. Žádný takový program neumí poznat, že jste si už ten papiňák koupil - prostě Vás bude podobnými informacemi zásobovat tak dlouho, dokud z četnosti dalších Vámi zadaných dotazů nevyplyne, že máte nyní zájem o jiný druh zboží. Stejně tak není chybou programu, že sauny a kliky vyhodnotí jako zboží související s obsahem článku. To REDAKCE se má postarat o to, aby u článků s citlivým obsahem nebyla použita kontextová reklama. To je chyba lidského faktoru a ne programu. Že nám ta reklama leze krkem, na tom se určitě shodneme. Ale argumentovat byste měl správně, tohle jste odfláknul.

0 2
možnosti
Foto

No, to se píše v článku, že ten reklamní systém nedostal info o nákupu. Jestli ale takové informace nemá, tak lidi obtěžuje. Od Vás bych zase očekával takový duševní výkon, že každý nebude jako ovce snášet obtěžování byznysem. :-))) Prostě systém bez téhle znalosti je špatný systém a funguje jen proto, že někteří chtějí moc prachů a zákazníci jsou jim ukradení. Takže bych se zklidnil a nenaštvával mě ještě víc. :-) Pokud tedy, ty systémy děláte nebo využíváte. :-)))

0 0
možnosti
LH

Je to prosté. Blbost se programuje snáze než inteligence - mně to stále nabízí sprchový kout, který jsem pořídil před půl rokem. Tak nevím, koupit ještě jeden?

1 0
možnosti
JM

Jsem zmaten, pod článkem o smrti žen v sauně byla reklama na finskou saunu a luxusní dveřní kování (v sauně vypadla klika). Umělá inteligence vyhledá klíčová slova (sauna, klika..) a začne úřadovat, zde opravdu drsně.

Pod článkem o vyhlídkách našich prezidentských kandidátů se objevila reklama - Hovězí uši pro vaše psy. Tož nevím....;-D

2 0
možnosti
PM

P28e91t45r 49M70u12n26z78a91r

19. 4. 2017 10:19

Nj, asi je ta umělá inteligence naladěná na mě. Já když něco kupuju tak to půl roku na netu študuju a probírám tam a zpět a ne abych to hned koupil.

1 0
možnosti