Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J16a49n 25S78v57a93t76e88k

22. 4. 2019 16:51

Pakliže znáte mou ségru, můžete si ji připsat - ta vždy zdůrazňuje, že se "uměla narodit" (ve stejné datum /nikoli rok, pochopitelně/ jako britská panovnice)...

A studovala matematické inženýrství na FJFI (i v tom k vám může mít blízko). ;-)

Pozn.: Zato já se svým 21. srpnem 1967... :-/

0 0
možnosti

Mám jednu zajímavou vzpomínku. Nejedná se o zápočet, ale o zkoušku. Jedna kolegyně, sice na zkoušku znalostmi příliš nepřipravená, ale vybavená patřičnými přednostmi, nehodlala respektovat od zkoušejícího vyhození od zkoušky. Ten po marné snaze se neudržel a vyhodil její index z druhého patra na ulici. Cca po dvou minutách se kolegyně vrátila s indexem v ruce, položila jej před zkoušejícího s kouzelným výrokem : " Zapomněl jste mi tam napsat známku" (tehdy byly známky ne A, b nebo nevím co). Zkoušející vytřeštil oči, v indexu něco napsal a podepsal. Za kolik jí tu zkoušku dal nevím.

1 0
možnosti
Foto

To by ale u mě neuspěla. Jedna mi nabízela vlastní tělo za zkoušku. Ale měla smůlu. Neprošla.

Od té doby jsem před zkouškami a zápočty hlásil: "Dámy, nabízejte vlastní tělo a pánové lahvinky až po zkoušce či zápočtu."

Jedna dáma na to opáčila: "To ale už nemá cenu."

já na to: "No, pro vás ne." :-)

Dnes by to byl určitě harasment, ale tenkrát to bylo v pohodě. :-)

2 0
možnosti

R^ Připomnělo mi to starý vtip, že parlament je něco mezi muzeem a divadlem.

Komu to nic neříká, tak budova bývalého Federálního shromáždění leží mezi Národním muzeem a Státní operou.

2 0
možnosti

Když se člověk zamyslí - Tak vlastně všešchno, je mezi Hitlerem a Leninem! V životě jsem ještě neviděl jedince, nebo stranu, která by programově plánovala ZLO! (Vyšinuté bokem). Furt se plánuje DOBRO! Tu, pro rasu vyvolenou - Tu, velkoryse pro celý svět. Srandovní je, že výsledky jsou identické - Chudoba, mrtví, chaos. Tisíciletá říře pak trvá 12 let = 1933-1945! Gottwadovy Věčné časy - 41 let = 1948-1989. Nu a v Zemi, kde Včera znamená zítra = Se z toho nevzpamatovali dodnes ! Blahopřeji k narozeninám, já si zase slavím SNP! = 29.08 ! ... :-)

2 0
možnosti

Já zase slavím (tedy téměř, resp. 26.2. ve 2,15hod) vítězství pracujícího lidu, kterému se dnes říká komunistický puč, což je ale už z podstaty nesmysl, neboť puč je obvykle násilný (navíc vojenský) převrat, leč ony ty události v roce 1948 měly trochu jiný průběh. Stejně jako sametová revoluce žádnou revolucí nebyla, ale jak kdysi poznamenal Petr Cibulka, šlo o cílený privatizační puč, trefně pak zachycený na jednom kresleném vtipu F. R. Čecha "komunisté vrací majetek - jeden druhému...", který můžete najít v jeho knize Můj boj (se známějším dílkem Adolfa Hitlera ale nemá, tedy krom názvu, vůbec nic společného);-)

3 0
možnosti

R^Vlastně všechno je "něco mezi".:-)

2 0
možnosti

Tak vám to zkompletuji, protože po vás třech jsem se zase narodila já :-)

3 0
možnosti

Užijte si narozeniny. Taky mám narozeniny be stejný den jako britská královna, i když pokud vím, ona je oficiálně slaví jindy. A to, že jsem mezi Hitlerem a Leninem mě dneska taky napadlo.

2 0
možnosti

Proč jste se nezeptal své maminky, že na svět vás přivedla mezi ně? Asi počítala, že i vy budete významným politikem;-D Ale popsal jste to pěkněR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS