Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J97a18k90u83b 85Š58o77l56c

2. 3. 2020 8:55

Čtení zábavné, jen s těmi rychlostmi mi to moc nehraje. Asi nějaká teorie relativity. Padesátka běžná, šedesátka mírné zrychlení... Tak se nejezdí ani na dráze.

0 0
možnosti
Foto

Ty rychlosti sedí. Já osobně ve své neprofesionální formě jsem byl schopen jet sólo rychlostí 50 km/h po rovině třeba 5 km. Balík, kde se střídaj ti vpředu a ostatní se vezou, jede rychleji. Neříkám, že pořád, ale pár kilometrů určitě. A když je člověk na ocase, musí místy brzdit a místy jet rychleji než balík.

Opravdu jsem nestíhal pořád sledovat tachometr, byl jsem rád, že jsem žil. Tempo kolísalo, někdy se jelo rychleji, někdy pomaleji. Maximální rcyhlost po závodě na cyklocomputeru jsem měl přes 60. A závod byl krátký, 66 km, takže to byl letecký den. Takové kritérium. Podobné, jako na dráze.

Ve spurtu jinak cyklisti daj klidně 70 km/h. Nejrychlejší Tour de France, celá, byla průměrem 41,65 km/h v roce 2005, ato včetně kopců a to jsou 3 týdny a tisíce kilometrů. Nejrychlejší etapa 57,84 km/h.

Jinak si pamatuju, na komentáře Štybara, že když potáhl balík Cancelara, jelo se sedmdesátkou.

0 0
možnosti

Ještě že šlo jen o závod o bicykl, horší jsou omyly, kdy se závodí o život - Jarek Nohavica o tom něco ví: http://jdem.cz/ffwhn9. Promiňte černý humor, ale neodolala jsem, když jsem si přečetla obrat "kams to vlez!".:-) Tentokrát jste to měl jak se říká za pár belgických šupů. Zdravím. Jde Vám to psaní o životě pane Fikáčku stejně dobře, jako o kvantové fyzice.:-)

1 0
možnosti
VF

Příjemné čtení.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 310
  • Celková karma 30,45
  • Průměrná čtenost 3149x
Vystudoval chemii (SŠ), kybernetiku, řízení, ekonomii a teorii systémů (interdisciplinární studia - VŠ), je obecně uvažujícím člověkem někde na pomezí mezi přírodními vědami a filosofií. Roky vyučoval filosofii fyziky a virtuální reality na PřF a MFF UK v Praze. Od září 2021 Ph.D. se zaměřením na filosofii fyziky a matematiky. Pracoval jako evropský expert pro "Future Technologies", 7 let pak v jedné z nejvyšších evropských pozic v počítačové bezpečnosti. Momentálně finanční expert na evropské úrovni. V letech 1991-7 byl předsedou společnosti Mensa ČR. Je členem světové vědecké Společnosti pro filosofii času. Absolvent Oxfordského kurzu Filosofie vědy. Více informací zde.

Chcete-li sledovat diskuse v "jeho" skupině, připojte se do Vědecké filosofie & Fyziky (nejen). jfikacek@gmail.com
 
Upozornění: Toto je popularizační blog pro veřejnost, neberte ho tedy jako vědeckou dizertační práci. Někdy je to jen divoká fantazie. Na druhé straně se snaží udržovat jistou vědeckou kvalitu, takže "esoterické" komentáře nejsou vítány. P.S.: Osobně útočné a odborně velmi nekvalitní komentáře, zejména velmi dlouhé, budou mazány.