Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H43e58r29b52e67r29t 54V82á42c44l67a90v27s54k35ý 4939985581512

Remarketing nemá s AI absolutně nic společného.

0/0
3.5.2017 15:08

L59u62m52í50r 31H22u20b63n85í85k 6361953183201

Takhle nějak vzniká umělá inteligence:

Manželka posílá programátora na nákup: "Kup dvě klobásy a kdyby měli vajíčka, tak jich vezmi deset". Programátor šel do obchodu a protože vajíčka měli, přinesl deset klobás.

+1/0
20.4.2017 10:56

J89i42r24k64a 41B23r71u41n45n25e57r 4178822809757

Tahle umělá inteligence blbá rozhodně je, ale sama za to nemůže. Nestačila by jednoduchá zpětná vazba např, "koupil jsem", nebo, "nemám již zájem"?

+1/0
19.4.2017 23:28

R76o85b58e69r80t 29M34á89s18l97o 1391561647677

Z toho si nic nedělejte o mě Google ví, že mám rád japonskou hudbu a že jsem programátor. Takže mi s oblibou zobrazuje nabídky na práci v Japonsku :-).

0/0
19.4.2017 19:48

J95a15n 47H59r79u37b22e21š 7384673442795

Pane Fikáčku, od Vás bych tedy čekal vyšší duševní výkon. Žádný takový program neumí poznat, že jste si už ten papiňák koupil - prostě Vás bude podobnými informacemi zásobovat tak dlouho, dokud z četnosti dalších Vámi zadaných dotazů nevyplyne, že máte nyní zájem o jiný druh zboží. Stejně tak není chybou programu, že sauny a kliky vyhodnotí jako zboží související s obsahem článku. To REDAKCE se má postarat o to, aby u článků s citlivým obsahem nebyla použita kontextová reklama. To je chyba lidského faktoru a ne programu. Že nám ta reklama leze krkem, na tom se určitě shodneme. Ale argumentovat byste měl správně, tohle jste odfláknul.

0/−2
19.4.2017 11:02

J28a26n 37F91i23k38á38č87e19k 1985762

No, to se píše v článku, že ten reklamní systém nedostal info o nákupu. Jestli ale takové informace nemá, tak lidi obtěžuje. Od Vás bych zase očekával takový duševní výkon, že každý nebude jako ovce snášet obtěžování byznysem. :-))) Prostě systém bez téhle znalosti je špatný systém a funguje jen proto, že někteří chtějí moc prachů a zákazníci jsou jim ukradení. Takže bych se zklidnil a nenaštvával mě ještě víc. :-) Pokud tedy, ty systémy děláte nebo využíváte. :-)))

0/0
19.4.2017 13:17

J36a36n 90H64r51u15b66e11š 7664163722485

Nedělám, nevyužívám, upřímně je nesnáším. Ale stejně tak mi drásá nervy, když člověk, kterého příroda obdařila nadprůměrným intelektem, sklouzne k tak laciné a věcně chybné argumentaci. Kdyby ten SW měl poznat, že pan Jan Fikáček už si papiňák koupil, musel by sledovat, co pan Jan Fikáček nakupoval ve všech možných i nemožných internetových i kamenných obchodech. Přeje si pan Jan Fikáček být tak důsledně sledován Velkým Bratrem? Dovolím si odpovědět za Vás - dozajista NE! A kdyby ten SW měl rozeznávat citlivá témata, musel by být robustnější a dražší (a platit by to měl ten, kdo tím vlastně snižuje svůj potenciální zisk z reklamy) - a stejně by i tak občas docházelo ke špatnému vyhodnocení. To je přece mnohem jednodušší, levnější a spolehlivější řešení chtít po redaktorovi, aby článek před jeho publikací sám vyhodnotil jako citlivý a označil jej jako nevhodný pro použití kontextové reklamy. Takže pláčete sice hezky, ale na nesprávném hrobě. Toto není selhání umělé inteligence, nýbrž té zcela přirozené lidské v redakci.

0/−1
19.4.2017 18:09

J19a20n 57H13r53u62b65e57š 7904343102105

A mínusovat komentáře ve vlastním blogu je tak trochu na úrovni autocitace v odborné publikaci, překvapujete mě.

0/−1
19.4.2017 18:12

J18a62n 26F83i10k27á76č58e95k 1375202

Jo. A ještě jsem před lety, když byly ještě dvacetikoruny, jednu sebral. A mám spoustu dalších zcela zásadních chyb. :-)))

0/0
19.4.2017 18:39

J32a87n 71F69i15k71á65č76e73k 1545762

Vážený pane. Nemyslíte si, že k inteligenci taky patří nadsázka, ironie, legrace? A taky orientace v situaci? Na to vše se odvoláván ve vašem případě. Tohle není vědecká studie, ale blog. Ne každý je holt suchar. :-)

+1/0
19.4.2017 18:38

J27a81n 65H35r84u35b52e51š 7854113362895

Jsme už oba dost staří na to, abychom se tu pošťuchovali jak malí Jardové. Zjevně se neshodneme a přehánět se kdo je větší komik a srandista nemá smysl. Jestli Vám to udělá radost, tak Vám klidně tohle prvenství přenechám. Mějte se.

0/0
19.4.2017 20:59

J56a87n 88F82i11k49á39č24e51k 1805982

Ono úplně stačí nezačínat, mít trochu smysl pro humor a nebýt hnidopich. :-)

0/0
20.4.2017 8:05

L35u24m81í91r 59H84u34b57n36í55k 6401453443271

Je to prosté. Blbost se programuje snáze než inteligence - mně to stále nabízí sprchový kout, který jsem pořídil před půl rokem. Tak nevím, koupit ještě jeden?

+1/0
19.4.2017 10:41

J73a42r50o15s53l51a18v 95M96e24j81d26r 8877634370446

Jsem zmaten, pod článkem o smrti žen v sauně byla reklama na finskou saunu a luxusní dveřní kování (v sauně vypadla klika). Umělá inteligence vyhledá klíčová slova (sauna, klika..) a začne úřadovat, zde opravdu drsně.

Pod článkem o vyhlídkách našich prezidentských kandidátů se objevila reklama - Hovězí uši pro vaše psy. Tož nevím....;-D

+2/0
19.4.2017 10:33

P39e35t45r 81M40u20n13z42a92r 1665611539986

Nj, asi je ta umělá inteligence naladěná na mě. Já když něco kupuju tak to půl roku na netu študuju a probírám tam a zpět a ne abych to hned koupil.

+1/0
19.4.2017 10:19



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.