Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud nevíte komu věřit, je dobrým vodítkem počet citací vědeckých prací.

Taková statistika žel o autorovi tohoto neplodného pojednání ani neexistuje.

0 1
možnosti
Foto

Pokud neumíte uvažovat a nemáte žádné argumenty, potřebujete na hodnocení textu vodítka jako třeba citační H-index. Ten navíc je v humanitních oborech, jako je filosofie, k ničemu. Stačí si to zjistit. :-)

0 0
možnosti

Jsem rád, že souhlasíte s nutnou existenci náhody a s tím, že vždy zbude něco, co neznáme:

;-D

Náhoda je pseudonym Boha, když se nechce podepsat vlastním jménem.

(Anatole France)

0 0
možnosti
Foto

Správně. Náhoda je naše neznalost. To ovšem bohovi moc nelichotí, že je lidská ignorance. :-)

Jinak mě fascinuje, jak někteří lidé nahrazují vlastní uvažování mechanických kopírováním, třeba výroků Anatola France. Kdybychom furt jen opakovali cizí myšlenky, tak by civilizce vůbec nebyla.

Ostatně vývoj lidské civilizace je od určité dobt (středověk) také vytlačování nesmysly zvaného bůh, protože bůh to jest mnohdy popření člověka a jeho uvažování. :-(

0 0
možnosti

Takže Geniální fyzik na vozíčku, Stephen Hawking, není až tak geniální. Více se mi zamlouvá fakt, který dokládá sama skutečnost. Věda přináší jen vysvětlení dějů, nikoliv jejich pochopení, říkají moudří současníci. A tak tomu bude do té doby, dokud člověk využívá kolem čtyř procent mozku.

0 0
možnosti
Foto

Hawking je určitě geniální, ale v exaktnějším uvažování. Většina géniů je v něčem jako dítě. Třeba Newton se většinu času věnoval výkladu Bible, Tesla se zamiloval do holuba. Hawking je holt poněkud naivní, pokud jde o obecné úvahy. Ale i tak je supertřída. Kdo může říci, že je ve všem skvělý?

A ta 4% využití mozku je mýtus a nesmysl. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já si dovolím s Vámi nesouhlasit. Nevím, zda je sjednocená teorie za dveřmi, ale v budoucnu určitě něco v tom smyslu lidé pochopí a popíší. Třeba na úplně jiném základě, než na to jde dnes Teorie strun i když mě, laikovi, se docela líbí.;-)

1 0
možnosti
Foto

No, já si taky myslím, že unitární teorie vznikne, protože je vesmír jeden. Černá díra má v sobě jak kvantovku, tak relativitu. Ale žádná teorie nikdy nepopíše vše. Dokonce každá teorie vždy popíše jen malý kousek, i kdyby byla sebeobecnější.

1 0
možnosti
Foto

Super. Taky jsem Vás objevil až teď. I když je velmi pravděpodobné, že jsem již nějaký četl. Ten dnešní Vás zařadil mezi oblíbené. Těším se na další články. Karma. R^

2 0
možnosti

Kvůli Vašim blogům jsem si, coby amatér, musel, chtě nechtě, "překopat" půl hlavy, ale nijak se nezlobím.

0 0
možnosti
Foto

Tak to se omlouvám. :-)

0 0
možnosti

Pěkné. Jako další argument by se snad daly použít Goedelovy věty o neúplnosti.

1 0
možnosti
Foto

Super nápad !!! Jen jsem na ně zapomněl. Často je v argumentaci používám.

0 0
možnosti

Paráda R^ Jakto že jsem na Váš blog narazila až dnes :-/

1 0
možnosti
Foto

Já nevím. :-) Není to tím, že nežiju v Česku a toho tedy v Česku nedělám? :-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS