Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

J78o33s11e28f 22M71i18k39e10l

19. 3. 2018 13:55

Malý test IQ: na složence je jedna kolonka (pouze tato) označena hvězdičkou a o kus níže je vysvětlivka "Údaje zarovnejte vpravo ......". Jak byste zarovnali (zarovnáváte) ostatní kolonky a proč? Nevím, jestli mám špatné logické dedukování, ale zarovnal jsem zbytek vlevo - a byl jsem od přepážky vyhozen. Dospěl jsem totiž svojí chabou logikou k závěru, že kdyby měly být všechny kolonky zarovnány vpravo, tak tam bude poznámka "Všechny kolonky zarovnejte vpravo .....". Tak by mne zajímalo, jaké IQ má ten, kdo navrhoval podobu složenek.

0 0
možnosti

P17e80t13r 26A24g21u65l92á81r

19. 3. 2018 18:06

Není rozhodující IQ toho kdo ji navrhoval. Bohužel bývá rozhodující IQ jeho nadřízeného.

0 0
možnosti

P40e57t62r 26A53g72u13l57á90r

19. 3. 2018 12:25

A našel jste poštu, kde za vás opět někdo vyplňuje složenky? Pokud ne, nemá to moc smysl, bral bych to sportovně.

0 0
možnosti

J26a58n 87R32i51c10h97t73e20r

19. 3. 2018 12:48

Spíš bych řekl, že jen génius je schopen najít poštu, kde za něj pracovnice za okýnkem vyplní složenku;-D

0 0
možnosti

Geniove si na tyto prizemni veci obstaraji lidi s nizsim IQ :-) Zaujala mne ta americka stupnice IQ, to jsem netusila, ze je to jak s velikostmi obleceni, v kazde zemi jinak. Nemate k tomu prosim odkaz?

3 0
možnosti
Foto

Odkaz nemám, testoval jsem lidi na IQ naposledy tak před 20 lety, ale jen si pamatuju, že 130 je 148, 150 je 180 a 160 je 196 (pamatuju-li si to dobře). Ta severoamerická stupnice (US) se jmenuje Cattelova.

1 0
možnosti

Taky nemám špatný IQ, ale lenost je radost, má žena to vysvětluje jinak tvrdí, že má loajalita je větší než u ostatních mužů, bo se nepřetvařuji, že něco vůbec dělám;-D;-D;-D

1 0
možnosti

:) kdysi jsem byl na testovani. Bylo nam receno, ze na vysledek si muzeme zavolat v nedeli. Nejak jsem nevenoval pozornost tomu, kdy presne. Tak jsem Vam vecer zavolal, abych se dozvedel, ze jsem debil..... :) ze jsme prece meli volat dopoledne....

Takze jsem si nejakou dobu pockal na oficialni vysledek, abych ve finale dostal potvrzeni, ze debil nejsem.

Toz tak :) proste ne vzdy to vyjde.... To cislo jsem rekl za to ctvrtstoleti jen rodicum a jednomu dalsimu cloveku. Po natlaku. A dodnes toho lituju. V podstate je to informace pro cloveka, ne pro okoli. Ani pro postacky.

0 0
možnosti

A vy jste tu od toho, aby jste nedržkovala a pomohla zákazníkovi, drahá dámo.

0 0
možnosti
Foto

;-D A co, vyplňujete složenky od té doby sám? Tuším, že i sendvič vynalezl nějaký šlechtic, aby nemusel vstávat od karet a najedl se při hře.

1 0
možnosti
Foto

Bohužel ano. :-( Ale naštěstí se platební styk změnil a spousta bakovních plateb vyplní platební příkaz hodně automaticky. :-) Složenku jsem nevyplňoval už roky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS