Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ta ženská měla nějaký problém - a Slovenky dovedou být velmi krásné, tam je to normální ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ne, ona neměla žádný problém, jen byla přesycena zájmem mužů. Problém jsem měl já. :-)))

0 0
možnosti

Na té fotce je ona?

0 0
možnosti
Foto

Nee. Já své kamarády chráním i bez GDPR. :-) Foto je jen ilustrační. Ona byla hezčí. :-)

1 0
možnosti

Existují dva, stále funkční životní omyly a mýtusy ! 1) Tužba po nesmrtelnosti - horšího trestu není. 2) Tužba se oženit s nejkrásnější ženou Slovenska - Česka. Mluvím z vlastní ,5 leté známosti za svobodna. Přesně, jak jsem reagoval já - poptávka, tak reagovali zbylí muži. Navíc, v té ženě se probudilo něco - že je tedy něčím zvláštní, ojedinělá. Důkazy jdou přece, denně zde ! Ta očekávaná harmonie souladu pomalu přešla ve vartování se vzduchovkou a zbytečnému apelování např. - na zvyšování si vzdělání. Proč to dělat, že .Všude jsem obdivovaná . Samozřejmě, že záleží na osobnosti člověka - (zde krasavice). Moje žena tyto blogy nečte - tedy si pomohu svým bonmotem - Základem šťastného manželství - je nevzhledná a umná žena ! (Korektní dodatek - Platí to, pravda , taky jen z části) ... :-)

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS